Пріоритетні завдання на 2021-2022 навчальний рік
Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи у 2020-2021 н. р., педагогічний колектив визначає такі пріоритетні завдання на 2021-2022 н. р.:
- Формування у дітей природодоцільницького світогляду, в основі якого - усвідомлення дитиною себе як частки природи, відчуття відповідальності за те, що відбувається навколо неї та внаслідок її дій у довкіллі.
- Розвиток емоційно-естетичного сприймання та ціннісного ставлення до краси навколишнього світу, формування уявлень про різні види мистецтва та їх характерні особливості, розвиток творчих здібностей і збагачення індивідуального художньо-естетичного досвіду кожної окремої дитини.
- Продовжити формувати здоров'язберігаючу компетентність дітей шляхом активізації рухового режиму та забезпечення доступних знань та умінь про здоровий спосіб життя.
- Створити умови для підвищення та реалізації професійної майстерності педагогів щодо роботи з батьками, як необхідної умови для оновлення освітнього процесу шляхом формування партнерської взаємодії.
Завдання на літній період 2022 рік:
- Створити умови для ефективного оздоровлення дітей улітку шляхом упровадження сучасних здоров'язбережувальних та здоров'яформувальних технологій.
- Реалізувати систему заходів, направлених на оздоровлення і фізичний розвиток дітей, їх етичне виховання, розвиток допитливості і пізнавальної активності, формування культурно-гігієнічних і трудових навичок.
- Продовжити поглиблену роботу з розвитку у дошкільників позитивного ставлення до духовних цінностей через ознайомлення з літніми народними та календарними святами.
- Здійснювати педагогічну і санітарну просвіту батьків з питаннях виховання і оздоровлення дітей в літній період.